جمعه

زندگی نامه اعضای linkin park

چستر چارلز بنینگتون Chester Charles Bennington
وکال ( خواننده اصلی )
35 ساله ، متولد 20 مارس 1976
اهل فونیکس آریزونا
ملقب به چِزی چِز ( Chazy Chaz ) - چِمیست ( Chemist )
های لایت :
حدود 1.78 متر قد دارد و رنگ طبیعی موهایش قهوه ای است .
به هیچ مذهب خاصی گرایش ندارد .
دو خواهر و یک برادر ناتنی دارد .
در 10 سالگی مورد تجاوز جنC قرار گرفت .
والدینش زمانی که تنها 11 سال داشت از همدیگر جدا شدند و ازدواج مجدد مادرش باعث شد صاحب دو ناخواهری و یک نابرادری بشود
گوش دادن به ترانه های Depeche Mode و Stone Temple Pilots عشق به موسیقی را در وجودش شعله ور کرد.
همیشه وقتی تنها میشد آهنگ های DM را باصدای بلند می خواند و تصور میکرد که عضو پنجم این گروه است .
در نوجوانی با اعتیاد به کوکائین و ماری جوآنا دست و پنجه نرم کرد اما سر انجام توانست بر اعتیادش غلبه کند .
خودش می گوید اگر می توانست یک قانون را لغو کند ، مصرف آزادانه ماری جوآنا را از قانون رسمی آمریکا حذف می کرد .
مدت کوتاهی برای اینکه خرج زندگی اش را تامین کند در رستوران Burger King کار می کرد و همانجا اولین بار با اولین همسرش سامانتا ملاقات کرد .
اولین سازی که کار با آن را یاد گرفت پیانو بود .
در سال 94 از دبیرستان Washington فارغ التحصیل شد .
در 17 سالگی و زمانی که در دبیرستان Greenway تحصیل می کرد گروه Gray Daze ( توهم خاکستری ) را که در
سبک grunge فعالیت می کرد ، راه اندازی کرد. - گروه دو آلبوم با نام های No Sun Today ( امروز ، خورشیدی در کار نیست ) و Wake Me ( بیدارم کن ) منتشرکرد که به توفیق چندانی دست نیافت و به دنبال همین شکست ، چستر گروه را ترک کرد .
البته Gray Daze اولین گروهی نبود که چستر در آن فعالیت می کرد ، یک سال پیس از راه اندازی GD ، چستر
لید سینگر گروهی به نام Sean Dowdell and Friends ( شان داودل و رفقا ) بود.از این گروه تنها سه نوار کاست باقی مانده ، که در آن ترانه های "Painted Pictures" ( تصاویر نقاشی شده ) ، "Kill The Flies"( مگس ها رو بکش ) و "God's Afraid" ( ترس خدا ) وجود دارد .
در مراسم هالووین سال 96 با اولین همسرش " سامانتا " ازدواج کرد .در آن روزها ، وضع مالی چستر به قدری خراب بود که حتی نتوانست برای خودش و سامانتا حلقه ازدواج بخرد . اما به جای حلقه تصمیم گرفت از یکی از دوستانش بخواهد تا تصویر حلقه را بر روی انگشن خودش و سامانتا خالکوبی کند . چستر معتقد بود که تتو ماندگارتر از یک حلقه است .
- وضعیت مالی چستر روز به روز بدتر می شد تا این که جف بلو ، معاون کمپانی Zomba Music ( که در حال حاضر سمت معاونت Warner Music را بر عهده دارد ) به چستر پیشنهاد داد تا با گروهی که به دنبال یک خواننده میگشت ، همکاری کند . این گروه همان لینکین پارک بود که آن روزها با نام Xero فعالیت میکرد. چستر این پیشنهاد را پذیرفت و به همراه حانواده اش به کالیفرنیا نقل مکان کرد.
چستر کسی بود که پیشنهاد تغییر نام گروه را داد . نام مورد نظر چستر در ابتدا Lincoln Park بود ، محلی که
او در دوران کودکی در آن پرسه میزد . اما قبلا یک نام دامین به اسم Lincoln Park ثبت شده بود و ازطرف
دیگر کلمه Lincoln آهنگ چندان زیبایی نداشت برای همین با یک تغییر جزئی ، نام نهایی گروه شد Linkin Park .
گروه قبل از پیشنهاد چستر ، نام هایی مثل Clear و Ten PM Stocker و Platinum Lotus Foundation و
Probing Lagers در نظر داشتند .
در یکی از مصاحبه هایش گفت: " اگر قرار بود موسیقی رو دنبال نکنم یه شهروند معمولی آمریکایی می شدم که کارهای خیلی معمولی انجام می داد . بدون موسیقی و لینکین پارک به هیچ جایی نمی رسیدم . "
سه سگ خانگی از نژاد سگ گله ی استرالیایی ، Rottweiller و پودل فرانسوی دارد .
در سال 2002 یکی از دوستانش به نام Bobby Benish دچار تومور مغزی شد ولی پول کافی برای عمل جراحی نداشت . چستر تصمیم گرفت در یکی از سالن های تئاتر آریزونا کنسرتی به همراه اعضای سابق Gray Daze برگزار کند و پول حاصله از آن را به دوست بیمارش بدهد . البته به خاطر ضبط البوم دوم لینکین پارک ، این کنسرت هیچ وقت عملی نشد ولی چستر هزینه عمل جراحی بابی را به طور کامل پرداخت کرد.
یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم فوتبال ( آمریکایی ) Phoenix Cardinals هست .
به خالکوبی علاقه عجیبی دارد و معتقد است که هر کدام از خالکوبی ها گویایی بخشی از زندگی اش است .
" خالکوبی ها همزمان رنج ها و لذت های شما رونشون میدن. "
چستر در حال حاضر 12 خالکوبی در نقاط مختلف بدنش دارد که معروف ترینشون خالکوبی مچ های دستش هست که Flames ( شعله ها ) نام دارند .به گفته خودش اولین خالکوبی اش را در 18 سالگی انجام داد .
در اوقات فراغت مطالعه هم می کند و از کتاب های Vampire Chronicles ( وقایع نگاری یک خون آشام ) اثر Anne Rice و کتاب Hannibal به عنوان کتاب های محبوبش یاد می کند .
پر ریسک ترین کاری که در عمرش انجام داده را پیوستن به لینکین پارک می داند .
اولین فرزندش Draven Sebastian Bennington که حاصل ازدواج با سامانتا بود ، در 19 آپریل 2002 متولد شد .
چشمان چستر به شدت ضعیف بود و حتی برای دیدن چند قدم جلوتر از خودش هم نیاز به عینک داشت تا اینکه در مارس 2004 عمل لیزر موفقیت آمیزی روی چشمانش انجام داد و برای همیشه از شر عینک خلاص شد .
فعالیت بیش از حدش در لینکین پارک باعث تیره شدن روابطش با سامانتا شد و سر انجام در سال 2005 از همدیگر جدا شدند .
بعد از جدایی از سامانتا با Talinda Bentley یکی از مدل های مجله پلی Boy ازدواج کرد . ( در تاریخ 31 دسامبر
سال 2005 ) حاصل این ازدواج فرزند دوم چستر Tyler Lee بود که در 16 مارچ 2006 چشم به چهان گشود .
در جریان کنسرت لینکین پارک در ملبورن استرالیا ( اکتبر 2007 ) هنگام پرش روی صحنه مچ دستش را به طور کامل شکست ولی با همان وضع به اجرای ادامه ی کنسرت پرداخت و سپس به بیمارستان منتقل شد . چند سال قبل از این واقعه هم در جریان یکی از تورها توسط یک عنکبوت سمی گزیده شد .
5 آلبوم مورد علاقه چستر به ترتیب عبارتند از : 13 Songs از Greatest Hits - Fuzagi از All Gree
Led Zeppelin IV از لد زپلین - the White Album از بیتلز و Purple از گروه Stone Temple Pilots
- فیلم مورد علاقه ش "Fight Club" ( باشگاه مشت زنی ) اثر دیوید فینچر است .
Dead By Sunrise نام یکی از پروژه های جانبی چستر است که در سال 2005 پایه ریزی شد.
این گروه راک علاوه بر چستر شامل رایان شاک ( Ryan Shuck ) ، امیر دراخ ( Amir Derakh که اصلیتی ایرانی دارد )، برندون بلسکی ( Brandon Belsky ) ، الیاس آندرا ( Elias Andra ) و آنتونی "فو" والکیک ( Anthony "Fu" Valcic ) از گروه‌های Julien-K و Orgy می باشد . نام اولیه ای که چستر برای گروه در نظر داشت Snow white Ten بود . سبک گروه آلترنیتیو راک و پست گرانج است . اولین آلبوم گروه با نام Out of Ashes ( خارج از خاکسترها ) پس از 2 سال کار ، در 13اکتبر 2009 وارد بازار شد . تا به حال 2 سینگل از البوم با نام های Crawl Back In ( خزش به درون ) و Let Down ( نا امید ) عرضه شده و 2 سینگل دیگر هم با نام های Inside of Me ( درونم ) و Too Late ( دیگه دیر شده ) بزودی عرضه خواهند شد .
چستر تجربه بازیگری را هم دارد . از جمله فیلم هایی که چستر درآن ها نقش داشته میتوان به قسمت اول و دوم فیلم Crank اشاره کرد . چستر اخیرا در قسمت هفتم فیلم اره ( Saw ) هم نقس یکی از قربانیان جیگساو به اسمایوان را بازی کرده . آخرین نقش آفرینی چستر در فیلم Dark As Day ( به تاریکی روز ) بوده که مراحل تولید رو سپری می کنه .
چستر و همسرش مورد مزاحمت یک هکر به نام Devon Townsend قرار گرفتند که به مدت یک سال به آن ها نامه ها و ایمیل های تهدید آمیز می فرستاد . سرانجام این هکر دستگیر و به 2 سال حبس محکوم شد .
 
مایکل کنجی شینودا | Michael Kenji Shinoda

خواننده ، emcee ( رپر ) ، گیتاریست ، کیبورد ، تهیه کننده ، طراح جلد

34 ساله ، متولد 11 فوریه 1977

اهل آگوراهیلز کالیفرنیا

ملقب به سریش ( Glue ) ، شنیزل ( Shinizzle ) ، اسپایک مینودا ( Spike Minoda ) و Akira

های لایت :

قدش 1.83 m است .
یک برادر به اسم Jason دارد که او را Jay صدا می کند .
دورگه است ( ژاپنی آمریکایی ) مادر مایک اصالتی روسی داشته و حتی شایعه شده بود که مایک از نوادگان "چایكوفسكی" نوازنده و آهنگساز معروف روسی است .
به دین مسیحیت گرایش دارد .
هیچ گونه تتویی روی بدنش وجود ندارد .
با مشاهده کنسرت های Anthrax , Public Enemy و گروه Killer B به دنیای موسیقی علاقه مند شد .
در 10 سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد و اولین سازی که فرا گرفت پیانو بود , " پیانو برای من یك عشق بود و برای خانواده ام یك افتخار، چون هر بار كه به مكانی برای میهمانی می رفتیم و از قضا در آن جا یك پیانو بود مجبور می شدم برای سربلندی والدینم یك قطعه معروف را بنوازم. اما همین اواخر بود كه از آنها شنیدم رفتار دیوانه وار من روی سن و جلوی جمع باعث سرافكندگی شان می شود و خب ... شاید آن ها دوست داشتند من بتهوون بشوم چون تمام خاندان ما عاشق كارهای كلاسیک بودند."
دامنه سلایقش در زمینه موسیقی بسیار گسترده و متنوع است . از Tool گرفته تا Dido . همین علاقه اش به خواننده های زن سرانجام او را به دردسر انداخت , " كلاس سوم بودم و عاشق خواننده هایی چون مادونا ، كیتی ، اسنیكر پیمیز و پورتیزهد، البته "گاربج" در اوج همه اینها قرار داشت، یادم هست وقتی سر كلاس صدای خواننده گروه یعنی پیل كیدز را تقلید كردم معلم ما چنان به خشم آمد كه مرا با كتك به اتاق مدیر برد و با زور از من تعهد گرفتند كه دیگر این كار را تكرار نكنم . حتی بدتر از آن مرا از زنگ ناهار و زنگ تفریح هم ممنوع كردند."
در کلاس هفتم با براد ، در دبیرستان با راب و در کالج با جو آشنا شد .
پس از به پایان رساندن دوران دبیرستان به همراه براد و راب گروه Xero را تشکیل داد .
بر خلاف براد تحصیل را فدای علاقه اش به موسیقی نکرد و لیسانس طراحی گرافیک را از کالج پاسادانا دریافت کرد . او از لحظه ای که مدرکش را دریافت کرد به عنوان بهترین لحظه زندگی اش یاد می کند .
تا کنون موهایش را به رنگ های مختلف رنگ کرده ، از قرمز و بلوند گرفته تا سبز فسفری و آبی تیره . البته این روزها موهایش به همان رنگ مشکی طبیعی است .
محبوب ترین غذاهاش ، غذاهای ژاپنی است .
از لنز استفاده میکند .
به طراحی ، نقاشی ، کامپیوتر و فیلم های سینمایی علاقه زیادی دارد .
سرباز معروف روی جلد آلبوم Hybrid Theory که به نوعی به نماد LP تبدیل شده توسط مایک طراحی شد . لوگوی گروه Styles of Beyond هم کار مایک است .
ده آلبوم موسیقی مورد علاقه اش عبارتند از :
Deftones – White Pony
The Roots – Things Fall Apart
Nine Inch Nails – The Fragile
Black Eyed Peas – Bridging The Gap
Incubus – Make Yourself
System Of A Down – System Of A Down
Dido – No Angel
Jurassic 5 – Quality Control
Stone Temple Pilots – No.4
Eminem – The Marshall Mathers
در سال 2004 گروه جانبی اش که Fort Minor نام داشت و در سبک R & B فعالیت می کرد را تشکیل داد و اولین آلبوم این گروه با نام Rising Tied در سال 2005 عرضه شد . رپرها و گروه هایی مثل Styles of Beyond, Lupe Fiasco, Common, Black Thought of The Roots, John Legend, Holly Brook, Jonah Matranga, Celph Titled
در این آلبوم حضور افتخاری داشتند . در میان آهنگ های این آلبوم ترانه Kenji از همه قابل توجه تر است . همانوطور که از نام آهنگ مشخص است این آهنگ زندگی پدربزرگ مایک و جمعیت ژاپنی ساکن آمریکا در زمان جنگ جهانی دوم و سختی هایی که تحمل کردند را روایت می کند .
تا کنون سه نمایشگاه "DIAMONDS, SPADES, HEARTS & CLUBSGlorious Excess (BORN) و Glorious Excess (DIES) را برای نمایش عمومی آثارش برگزار کرده .
در 10 ام می 2003 با تنها زن زندگی اش آنا هیلنگر ازدواج کرد . حاصل این ازدواج اولین فرزند آن ها اتیس ( Otis ) بود که در اوایل سال 2009 به دنیا آمد .
یک سگ به نام Bessie و یک ماهی داره .
مایک هم مثل چستر در فیلم Dark As Day حضور دارد . او در این فیلم که مراحل پیش تولید را سپری می کند نقش یک راننده تاکسی را دارد 
 
جوزف " جو " هان | Joe Hahn

دی جی ، برنامه ریز و کارگردان اکثر کلیپ های گروه

33 ساله ، متولد 15 مارس 1977

اهل گلندیل کالیفرنیا

ملقب به آقای هان ( Mr.Hahn ) و رئیس هان ( Chairman Hahn )

های لایت :

قدش 1.83 m است .
اصلیتی کره ای دارد ولی در آمریکا متولد شده است .
جزو دومین نسل کره ای های ساکن آمریکا است .
دو خواهر بزرگتر از خودش دارد .
به هنرهای بصری و موسیقی علاقه شدیدی داشت و در دوران دبیرستان آرزو داشت که یک طراح و نویسنده کتاب های کمیک شود .
جو از یک نوع بیماری شخصیتی رنج می برد . او دو شخصیتی است و در بعضی مواقع در قالب شخصیت خودش رفتار می کند و در مواقع دیگر در قالب یک شخصیت خیالی به نام رمی که بر خلاف خودش روحیات شوخی دارد و دیگران را با شوخی هایش آزرده خاطر می کند ، فرو میرود .
شخصیت سرد ، بی حوصله و نسبتا خشکی داره .
پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Hoover وارد کالج هنر پاسادنا میشه و همینجا محل آشنایی او با مایک بود . جو نتوانست ( یا نخواست ؟ ) از دانشگاه فارغ التحصیل شود و پس از رها کردن آن به طراحی کتاب های کمیک و ساخت جلوه های ویژه برای فیلم ها می پردازد . تا اینکه مایک به او پیشنهاد پیوستن به گروه XERO که حالا برد ، راب و فونیکس هم بهش اضافه شدند رو میده و جو هم قبول میکنه .
کارگردان اکثر ویدئوهای لینکین پارک بوده و به خاطر قرار دادن عناصری همچون وال پرنده ی ویدئوی In The End و
موجودات پادراز شبه ماموت ویدئوی Somewhere I Belong معروف است . او در ساخت ویدئوهای گروه های دیگر مثل گروه Static-X ( ویدئوی Cold ) ، گروه Story of the Year ( ویدئوی Anthem of our Dying Day ) و گروه Alkaline Trio ( ویدئوی Time To Waste ) نقش داشته .
زمانی که گروه در سال 2002 جایزه گرمی را برای بهترین اجرای هارد راک کسب کرد توانست نام خود را به عنوان اولین کره ای-آمریکایی ای که موفق به دریافت این جایزه شده ، ثبت کند .
در 15 فوریه 2005 با Karen Benedit ازدواج کرد ولی در سال 2007 از او جدا شد و در حال حاضر هم با Heidi Woan دوست است .
در کنار دی جی tiesto از او به عنوان یکی از بهترین DJ های جهان یاد می شود .
در فیلم little pony در سال 2007 به کارگردانی Filip Engstrom بازی کرده .
در سال 2008 یک فیلم کوتاه مستقل به نام The Seed را کارگردانی و نویسندگی کرد .
چند سال پیش یک فروشگاه لباس فروشی به نام Suru در لس آنجلس افتتاح کرد   

رابرت گرگوری " راب " بوردون | Robert Gregory Bourdon

درامر

32 ساله ، متولد 20 ژانویه 1979

اهل کالاباساس کالیفرنیا

های لایت :

قدش 1.93 m است .
راب هم مثل برد ، در خانواده ای یهودی است .
دوستانش می گویند که او در دوران دبیرستان ، عاشق گروه های فانک مثل "اسلای" ، "فامیلی استون " ، "جیمز براون" و " تاوراف پاور " بود .
مادرش یکی از دوستان نزدیک درامر گروه آئرو اسمیت یعنی جوی کرامر بود و از طریق همین دوستی راب توانست به پشت صحنه این گروه راه پیدا کند و حتی تحت آموزش های وِیژه ای از سوی کرامر قرار گرفت .
مدتی به خاطر این که هیچ حرفه خاصی را به خوبی بلد نبود به عنوان گارسون در رستورانی کار کرد .
در یک برهه زمانی به فراگیری تعالیم روحانی پرداخت و حتی مانند چستر در مقطعی به مواد مخدر معتاد شد .
با تمام مشکلاتی که داشت تحصیل را ترک نکرد و به کالج پاسادنا راه یافت ، جایی که با مایک ، برد و جو آشنا شد .
وی کالج را با مدرک حسابداری به پایان رساند .
در سال 2001 با Vanessa Lee Evigan بازیگر نسبتا شناخته شده ازدواج کرد که در سال 2008 به جدایی انجامید .
در اوقات آزادش ترجیح می دهد موج سواری کند .
از No more Sorrow و In the End به عنوان آهنگ های مورد علاقه اش یاد کرده است .
تمام اعضای LP معتقدند که راب حرفه ای ترین و بی نقص ترین اجرا را دارد 

برادفورد فیلیپ " برد " دلسون | Bradford Phillip "Brad" Delson

لید گیتار

34 ساله ، متولد 1 دسامبر 1977

اهل آگوراهیلز کالیفرنیا

ملقب به براد بزرگه بد ( BBB; Big Bad Brad )

های لایت :

قدش 1.83 m است .
به دین یهودیت گرایش دارد .
دو برادر کوچک تر دارد .
اولین سازهایی که فرا گرفت ترومپت و فلوت بود ولی بعده ها شروع به یادگیری گیتار الکتریک و گیتار بیس کرد .
در 12 سالگی صاحب اولین گیتارش شد .
در نوجوانی به همراه راب بوردون درامر فعلی LP ، گروه Relative Degree را تاسیس کردند که موفقیت آمیز نبود و تنها پس از یک اجرا گروه از هم پاشید.
در سال 1996 از دبیرستان آگورا فارغ التحصیل شد و در همان سال به همراه دوست صمیمی اش مایک شینودا گروه Xero که در واقع نمونه اولیه LP بود را تشکیل دادند .
یک بار در دوران دبیرستان موهایش را رنگ ارغوانی کرد و با بیشترین رای به عنوان متفاوت ترین فرد در کتاب سالیانه دبیرستانش ثبت شد !
مدتی به عنوان یک مامور امنیتی در کلاب معروف The Roxy که بعده ها به همراه LP در آن اجرا داشتند ، کار می کرد .
در کالج هم اتاقی بیسیست آینده LP یعنی دیو فارل ( Phoenix ) بود .
لیسانس ارتباطاتش را از دانشگاه UCLA دریافت كرد . فارغ التحصیلی وی مصادف شد با قبول شدن گرایش وی در
مدرسه حقوق که البته به خاطر علاقه شدیدش به موسیقی آنرا ادامه نداد و هنوز هم از اتخاذ این تصمیم بزرگ پشیمان نیست . " از اینكه نتوانستم درس خود را ادامه بدهم اصلاً ناراحت نیستم چون حالا به جایش به عنوان نوازنده ای در گروهی موفق مشغول به كارم و با اینكه می دانم عقیده ام كاملاً خودخواهانه و خود پسندانه است اما باید بگویم من واقعاً براد بزرگه بد هستم ! "
Dido , Nine Inch Nails , Depeche Mode , Sunny Day Real Estate و Deftones از گروه ها و خواننده های مورد علاقه اش هستند . آلبوم مورد علاقش Diary ( دفتر خاطرات ) از گروه Sunny Day Real Estate هست.
به بریتنی ، اسکیت بورد سواری ، خوابیدن (!) ، تماشای MTV و گشتن در اینترنت علاقه زیادی دارد .
به عقیده ش ترک Papercut یکی از بهترین ترک های آلبوم Hybrid Theory است که به خوبی نشان دهنده مضمون کلی این آلبوم است .
یکی از بهترین لحظات زندگی اش لحظه ای بود كه آهنگ One Step Closer رو از شبكه رادیویی KROQ شنید.
موهای فرفری بلندش و هدفون هایی که زمان اجرا روی سرش می گذارد از مشخصه های اصلی اش هستند . بر روی اکثر هدفون هایش طرح هایی از خودش و مایک نقش بسته و هدفون هایش را بر اساس نوع و جو آهنگ انتخاب می کند .
براد به همراه خانواده اش و مایک هر سال شب کریسمس به افراد بی خانمان غذا می دهد .
یکی از انتقادهایی که همیشه از وی میشود این است که خیلی کم به اجرای قسمت های سولو می پردازد . ( البته تا پیش از آهنگ In Peices که یک قطعه سولوی فوق العاده دارد )
در 16 سپتامبر 2003 با همسرش مونیکا ازدواج کرد و هم اکنون ساکن لس آنجلس هستند .

دیوید مایکل" دیو " فارل | David Michael Farrell

گیتار بیس

34 ساله ، متولد 8 فوریه 1977

نام مستعار : فونیکس ( ققنوس - Phoenix )

ملقب به Phi Phi و Feenux

اهل ماساچوست آمریکا

های لایت :

قدش 1.78 m است .
در Plymouth ماساچوست به دنیا آمد ولی در 5 سالگی به همراه خانواده اش به Mission Viego کالیفرنیا مهاجرت کردند .
ابتدا یک مسیحی کاتولیک بود ولی بعده ها به مذهب پروتستان روی آورد .
مادرش به او گیتار زدن را آموخت .
یک برادر کوچکتر به نام Tyler و یک برادر بزرگتر به نام جو هم دارد که در یادگیری موسیقی به او کمک کرد .
علاوه بر گیتار ، گیتار الکتریک و ویولون سل هم می نوازد . صدایی ویولونی که در ترانه Krwling ( آلبوم Reanimation )
شنیده می شود کار دیو است .
پیش از پیوستن به LP در دوران دبیرستان به یک گروه پانک مسیحی به نام Tasty Snax که بعده ها نامش را به Snax تغییر داد پیوست . این گروه نسبتا موفق ظاهر شد . دیو به علت همراه بودن در یک تور با Snax در ضبط آلبوم اول نقشی نداشت . حتی اگر در ویدئوی One Step Closer دقت کنید می بینید که به جای دیو یک بیسیست دیگر به نام Scott Koziol حضور دارد .
در کالج هم اتاقی براد بود که او را متقاعد کرد به عنوان بیسیست به Xero بپیوندد .
در سال 1999 لیسانس فلسفه را از دانشگاه UCLA دریافت کرده .
در 28 دسامبر 2002 با Linsey Braeunig ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر بود که در سال 2007 به دنیا آمد . او در حال حاضر به همراه خانواده اش ساکن لس آنجلس است .
از پائل مک کارتنی ( گیتاریست و خواننده افسانه ای گروه بیتلز ) ، Sting و Adam Clayton به عنوان گیتاریست های مورد علاقه اش یاد می کند .
- گروه ها و خواننده های موردعلاقه اش عبارتند از Weezer , Beatles , Deftones , Roots , Bob Marley , Sarah
McLaughlin , Hughes & Wagner , Harrod & Funck
پس از double platinum شدن آلبوم Hybrid Theory گفت : " میدونستم مادرم یه چند تا نسخه میخره ولی فکر نمی کردم دو میلیون تا . "
در پشتش خالکوبی ای از یه ققنوس به چشم می خورد .
عاشق غذاهای مکزیکی تند است .
    است ( شجاع دل - با بازی مل گیبسون ) Braveheart  فیلم مورعلاقه اش





برگرفته شده از جستجوی googel با تشکر از شاهین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر